شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2860
بازدید: 1844

نحوه حذف نوشته ها در وردپرس به صورت گروهی

از آنجا که سایت وردپرس شما رو به رشد است، به احتمال زیاد شما صفحات قدیمی بی ربط زیادی دارید یا همچنین ممکن است تازه سایت خود را به وسیله یک دمو از پیش ساخته، راه اندازی کرده باشید که در این صورت صفحات و نوشته های زیادی به صورت آزمایشی وجود دارد. شما می توانید این برگه ها و نوشته های اضافی را به صورت تکی حذف کنید اما این زمان زیادی از شما می گیرید، به همین خاطر بهترین راه حذف نوشته ها در وردپرس به صورت دسته جمعی است.

در صورتی که سایت خود را مدت زیادی است که راه اندازی کرده اید، در این صورت حذف صفحات، می تواند تاثیر بسیار منفی در سئو سایت شما داشته باشد، برای جلوگیری از این باید آنها را به صفحات دیگری تغییر مسیر دهید. برای اینکار می توانید از افزونه ریدایرکت وردپرس استفاده کنید.

در ادامه ما به نحوه حذف برگه ها و نوشته های وردپرس با افزونه Bulk Delete و همچنین به صورت دستی می پردازیم.

نحوه حذف دسته جمعی پست ها با افزونه

اگرچه گزینه حذف دستی پست ها در وردپرس موجود است، اما در بیشتر موارد استفاده از افزونه کارآمدتر است. این امر به این دلیل است که افزونه ها معمولاً دارای ویژگی هایی هستند که به ساده کردن کار کمک می کنند – مانند امکان حذف پست توسط یک نویسنده یا دسته خاص.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Bulk Delete است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر آموزش نصب افزونه وردپرس را ببینید.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه ای با نام Bulk Wp به پیشخوان وردپرس سایت شما اضافه می شود که باید بر روی آن کلیک کنید.

در زیر منوهای آن گزینه های مختلفی برای حذف دسته جمعی نوشته ها، برگه ها، کاربران و … وجود دارد. شما باید بر روی گزینه حذف دسته جمعی نوشته ها کلیک کنید.

اکنون می توانید بعد از انتخاب فیلترهای موردنظر خود، اقدام به حذف دسته جمعی نوشته های سایت وردپرس خود کنید.

در صفحه حذف گروهی نوشته ها، تقریبا هر نوع فیلتری که بخواهید وجود دارد. همچنین می توانید یک برنامه تنظیم کنید تا پست های موردنظر شما در تاریخ بعدی حذف شوند (اگرچه این ویژگی فقط به عنوان یک افزودنی پرمیوم در دسترس است).

حذف گروهی نوشته ها در وردپرس به صورت دستی

اگرچه استفاده از افزونه برای حذف پست ها مسلماً مسیری مؤثرتر است، چون می توانید فیلتر کنید که دقیقا نوشته های کدام گروه حذف شوند. اما در بعضی موارد ممکن است بخواهید به صورت دستی این کار را انجام دهید.

برای حذف گروهی نوشته ها به صورت دستی ، در پیشخوان وردپرس سایت خود به قسمت نوشته ها » همه نوشته ها بروید.

حالا در بالا قسمت کارهای دسته جمعی، گزینه انتقال به زباله دان را انتخاب کنید. در همان قسمت می توانید به وسیله تاریخ و دسته ها، نوشته هایی که میخواهید حذف شود را فیلتر کنید.

در زیر همان گزینه کارهای دسته جمعی تیک انتخاب همه پست ها را فعال کنید.

پس از انجام کارهای بالا فقط کافی است تا بر روی دکمه اجرا کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه، اجرا، تمام نوشته هایی که انتخاب کردید حذف می شود.

توجه: در یک صفحه فقط 20 نوشته نمایش داده می شود و در صورتی که تعداد نوشته هایی که می خواهید حذف کنید از این بیشتر است، از قسمت تنظیمات صفحه وردپرس، این عدد را به عدد دلخواه ارتقاء دهید.

امیدواریم که این مقاله به شما در حذف گروهی نوشته های وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید مقاله دیگر ما را در مورد ایجاد پوشه در کتابخانه رسانه وردپرس ببینید.

نویسنده

مهدی حسینی
طراحی و برنامه نویسی سایت و اپلیکشن