شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2891
بازدید: 2690

رفع خطای نمایش سایدبار زیر محتوا در وردپرس

گاهی اوقات هنگام کار در وب سایت وردپرس خود، متوجه می شوید که سایدبار (نوار کناری) سایت شما که قرار است در سمت چپ یا راست باشد، در پایین محتوای صفحه شما قرار گرفته است. ما در این مقاله به صورت گام به گام به شما نحوه رفع خطای نمایش سایدبار زیر محتوا در وردپرس را آموزش می دهیم.

حل مشکل نمایش سایدبار پایین محتوا در وردپرس

نمایش داده شدن سایدبار زیر محتوا در سایت های وردپرس ، اغلب به دلیل تگ اشتباه در هر نوشته یا برگه خاص رخ می دهد.

در تصویر زیر همانطور که مشاهده می کنید همه چیز به درستی و در جای مناسب نمایش داده می شود.

اما گاهی اوقات، ممکن است با خطایی مواجه شوید که هنگام مراجعه به یک نوشته یا برگه خاص از سایت خود، متوجه شوید که سایدبار ناپدید شده است.

اگر به پایین بروید، می توانید سایدبار را در زیر محتوای سایت خود پیدا کنید.

صرف نظر از اینکه ممکن است که این خطا وحشتناک به نظر برسد، رفع آن بسیار ساده است. در ادامه نحوه حل مشکل نمایش سایدبار زیر محتوا در وردپرس توضیح داده شده است:

در صورت مواجه شدن با این خطا در سایت خود، به سادگی به سرویس اعتبار سنجی W3C Markup Valation بروید.

هنگامی که آنجا هستید، آدرس نوشته یا برگه ای که سایدبار آن زیر محتوا نمایش داده می شود را در فیلد آدرس وارد کنید و بر روی دکمه “Check” کلیک کنید.

هنگام انجام این کار، خواهید فهمید که خطا از کجاست.

به سادگی می توانید دستورالعمل های نشان داده شده روی صفحه را دنبال کرده و تگ اضافی را از آن نوشته یا برگه خاص حذف کنید.

به محض پاک کردن این تگ های اضافی، نوشته یا برگه را باز کنید و  آن را تازه سازی کند. اکنون سایدبار در جای درست خود نمایش داده می شود.

در اصل، تمام آنچه که این خطا را ایجاد می کند یک خط کد اشتباه است و شما با پیدا کردن آن می توانید مشکل نمایش سایدبار پایین محتوا در سایت وردپرس را حل کنید.

به پایان این مقاله رسیدیم امیدواریم که خطای نمایش داده شدن نوار کناری زیر محتوای صفحه در سایت وردپرس خود را حل کرده باشید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم حتما صفحه عیب یابی خطاهای وردپرس را ببینید، این راهنما به شما کمک می کند تا یاد بگیرید به راحتی خطاهایی که در وردپرس رخ می دهد را پیدا و حل کنید.

نویسنده

مهدی حسینی
طراحی و برنامه نویسی سایت و اپلیکشن